Индия е страната с една от най-дългите железопътни мрежи в света, и дневно близо 23 млн. души кръстосват страната, използвайки услугите на железницата. В 94% от влаковете по най-дългите маршрути обаче почти не се предлага храна.
За да поправят тази несправедливост, мощни международни концерни и местни търговци обединиха усилията си, за да създадат специално интернет приложение, даващо възможност на пътниците да си поръчват храна.
„Имам опит в поръчката на храни през интернет“, споделя Рам Раи. Един местен ресторант вече доставя храна на пътуващите с помощта на интернет приложение. Ястията се доставят директно до мястото на пътника във влака. Успехът е сигурен и местни, и глобални играчи се кооперират на пазара, за да осигурят парче храна на всекиго, като нерядко се импровизира според менюто за деня. „Понякога пътниците изпускат своя влак, но не се отказват от поръчаната храна.Търсим ги, но не винаги успяваме да ги открием“, споделя Прадеп Фаюдар. Поради слабите интернет връзки в страната, хората могат да поръчват храна чрез кратки текстови съобщения или чрез обаждане по телефона. Наред е да се направи следващата стъпка, за да се осигури бърз достъп до храна на всички гари в страната, защото това е една огромна търговска ниша, от която едва ли някой ще се откаже.
по материали на АФП