Какво реши съдът на ЕС относно пакта Мобилност

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
0

Владислав ПаневОтмени задължението превозните средства да се връщат в базата в държавата, където е регистриран превозвачът, на всеки осем седмици.

Остават:

 

– забраната водачите на тежкотоварни превозни средства да ползват редовната си четириседмична почивка или компенсационната петседмична почивка в превозното средство;

– задължението на компаниите превозвачи да организират работата на водачите така, че последните да имат възможност да се върнат в работно време на всеки три или четири седмици до базата, за да започнат или прекарат седмичната си почивка там;

– датата за влизане в сила на задължението за поставяне на ново поколение тахографи;

– срока за изчакване при извършване на каботаж;

– определянето на водачите като „командировани служители“ при извършването на каботаж от една до друга страна членка на ЕС, когато нито една от тях не е мястото на регистрация на превозвача.

 

Малка победа за свободното движение в съюза, което всъщност е основната полза от членството в него. Може да се каже, че е 20% победа. Транспортният сектор е от най-конкурентните на България и либерализацията на услугата е важно за страната ни. Пак голяма част от рестрикциите остават.

 

 

 

 

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.