Лесно, стига да си клиент на „Енерго-Про“!
През м.септември 2016г. бе сменен електромерът на жилището ни, без да бъдем уведомени лично, нито да ни бъде обяснена причината. За период от 24.10-23.11.2016г. ни е начислена сметка от 146.71 лв, необичайна за това време на годината. За период 23.11-23.12. 2016г. сметката пораства на 269.06 лв, като потребената дневна енергия е 1024 киловата, каквато не сме имали за предходните две години назад /прилагам сметките от тези периоди/.
Жилището ни е с алуминиева дограма, ползваме 1 климатик/инвертор/, който работи постоянно и друг/сплит/, който в периода не е ползван денонощно, постоянно включен бойлер и хладилник, нощно пране. Днес, 24.01. засякохме показанията на електромера си и той показва изразходена 1377 киловата дневна енергия за период от 23.12.23.01., което е с 500 киловата над потреблението на семейството ни за този период на годината. Независимо от това обяснение, „Енерго-про“ категорично отказват проверка на електромера, без ние да си заплатим за нея.
Нима трябва да платя, за да докажа, че не е възможно да изразходя подобна енергия и това е видно от потребяваната от мен ел.енергия през предходните периоди?!
Това е потресаваща арогантност!
Живея в двустайно жилище и топля 2 стаи.Как е възможно да изразходя подобно количество ел.енергия „Енерго-про“ не се интересува, и че това не е възможно!
Вероятно съм отваряла прозорците, за да топля гълъбите навън, според „Енерго-Про“.
Трябва да заплатя на доставчика или на частна фирма, за да ми проверят електромера.
Монополистът може да прави каквото иска с електромера ми,който първо сменя с друг-ползван, след това препломбира преди две седмици, но аз трябва да му доказвам, че той е изправен и отчита правилно.
Г-да депутати, очаквам от вас да ми обясните как е допуснато подобно изнудване на клиентите на ЕРП-та и защо трябва ние да докажем, че някой ни краде, при положение, че предходните ни сметки го доказват?!
Очаквам сериозен отзвук, защото немалко варненци ми писаха с подобни проблеми.
Подала съм една жалба до ЕРП-то, ще подам и втора, след днешния арогантен отговор.
Подадох жалба и в Комисията за защита на потребителите, но не те определят правилата, нали г-да депутати?
Ще пиша и до омбусмана!
Заявявам, че няма да платя следваща сметка и очаквам съдействие от институциите!