Онова, което твърдях от година насам в маса постове, онова, за което съм подсъден по Наказателния кодекс заради мое разследване за Българо-Саудитския съвет, вече има потвърждение.
В маса свои постове (и в разследването си в книгите „Дуел“ и „БГ милиардери“) посочих:
1. че Българо-саудитският съвет е ключова организация у нас заради милиардите й, които крепят иначе фалиралата ни финансова система.
2. че всички наши изредили се на кормилото на властта правителства го ухажват заради тези пари така, че ДПС се превърна в незаобиколим и решаващ фактор в родната политика, дори когато е в „опозиция“.
3. че сянката на тази организация прозира и в крайния ислямски фундаментализъм у нас, свързан с терористични действия, вкл. и с атентата на летището в Бургас.
4. че доставяме оръжия и боеприпаси в промишлени количества на Саудитска Арабия, ОАЕ и Катар, които не ползват такива образци и доставките всъщност са за радикалните ислямисти в Сирия. (последната от 60 тона). Твърдях, че основните военни заводи като тези в Сопот вече са на денонощен трисменен режим без почивни дни, откриват нови цехове и назначават хиляди нови служители.
Всъщност именно заради този Българо-саудитски съвет от две години насам срещу мен се водят дела по НК. Знам, че съм бил прецизен и го доказах (бях оправдан на първа инстанция въпреки невероятния натиск у нас).
Факт: моят самотен глас вече има поредното потвърждение. Факт – вече открито се говори за тероризма и Саудитска Арабия, ОАЕ и т.н. – т.е. онова, което беше родно и международно табу, когато пишех книгата си „Дуел“.
Днес международният център за разследваща журналистика BIRN разказа за тази „дружба“ и къде отиват българските муниции и оръжия.
В РЪЦЕТЕ НА ИСЛЯМСКА ДЪРЖАВА, НА ИДИЛ!!!!
На снимката е един от каргосамолетите, които кацат на летище София и возят спецтоварите от нас натам…
А ето и самото проучване:
http://webcache.googleusercontent.com/search…
(давам кеширано копие чрез Гугъл, оригиналният линк се оказа засега недостъпен у нас и е ясно защо)
Огромните Боинг-747 кацат обикновено вечер в понеделник, вторник, четвъртък.
(например):
TF-AML на 24.10.2014
TF-AMP-27.10
TF-AMP-04.11
TF-AMM-04.12
TF-AMI-01.12
и т.н.
И отлитат за Табук (център на едноемнна провинция в северозапада на Саудитска Арабия), на 100 км от границата.
https://www.google.bg/…/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x15a9a…
Доставки вървят и чрез Airbus A330F и Боинг 777F, които кацат обикновено в петък, а най-често приемат стоката на бургаското или пловдивското летище.
СПОРЕД ТОЗИ ДОКЛАД НА ООН
http://www.sipri.org/…/united-nations-register-of-conventio…
през 2014 г. сме доставили „натам“ 827 леки картечници и 120 SPG-9 безоткатни противотанкови оръдия, като част от износа на България на оръжие за Саудитска Арабия през 2014. Е, армията на Рияд не ползва руски образци, но главорезите на ИДИЛ и така нар. „умерена“ сирийска опозиция, свързана с „Ал-Кайда“, воюват с тях.
Тук, в това интервю от края на октомври т.г. министърът на външните работи на Саудитска Арабия Адел ал Джубейр си признава за тези доставки.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-34670558
И т.н., и т.
Ще посоча и онова, което написах и доказах в „Дуел“ – доставките стартираха от втората половина на 2008 г. И веднага след тях като на върволица се подредиха гърмящи един след друг складове и фабрики за утилизация, като с нарастването на обемите от 2012 драмите зачестиха (от Челопечене например през Петолъчката до Миджур – Горни Лом), за да се скрият следите от мръсните сделки.