Чрез новите технологии Юлане Елер връща блясъка на сухото вино

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
0

Юлиане променя предствите за отглеждането ма вино В света на новите технологии някои търсят все повече възможности как максимално да използват платформи като Instagram и социалните мрежи за успешна реклама. Сред тях е 27-годишната винопроизводителка от Райнхесен – Юлияна Елер. Противно на своите родители, тя не иска да разчита на модерните машини, освен това използва максимално възможностите на интернет, за да продава своята продукция.

Райнхесен е най-големият район в Германия – производител на вино. Тук се отглеждат над 26 хил. хектара лозя. Известно е, че още древните римляни са произвеждали вино в региона. Юлиане следва винопроизводство, а масивите на семейство Елер са край малкото градче Алсхайм. Още на 23 години тя започва да ръководи едно от най-старите лозя в региона.

 

Юлиане Елер„Нещата са такива от времето на моите родители и, за да искаме да печелим по-добре, трябва да се опитаме да ги променим“, казва Юлиане. И вече на 27 години тя променя производството на вино из основи. Прави качествено вино, като решава да се върне към традиционното отглеждане на гроздето, което се бере на ръка – грозд по грозд.

 

Баща й започнал да отглежда конвенционално фамилните масиви. „В миналото имаше доста безсънни нощи, например при селекцията на сортовете. Тогава се стремяхме да залагаме на машините, защото те бяха на мода“, припомня си той.

 

Новите технологии дават и нови възможности за реклама Юлиане обаче залага на биопроизводството, а сред сортовете вино, което винарната предлага са Ризлинг, Бургундско и Силвана. Промяната в производството налага и промяна в маркетинговата стратегия, и традицията се среща с дигитализацията. Залага на платформи като Instagram и Facebook, за да търси път към потребителите. И го намира успешно, защото виното й намира клиенти от Банкок до Ню Йорк.

 

„Сега вече никой не се съобразява с това колко слънце има през годината. Важни са експортните пазари, а чрез подобни канали хората наистина могат да забележат това, което правиш“, споделя Юлиане. Заедно с още няколко млади винопроизводители Юлиане се опитва да рекламира продукцията си на пазара. Дори са създали собствена мрежа Weinblick 5 – още едно дигитално средство, с чиято помощ искат да освежат и затвърдят реномето на сухите вина от Райнхесен.

 

Мартин Иванов

по материали на „Дойче Веле“

Снимки: „Дойче Веле”

 

 

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.