Германците са недоволни от влаковете си, а какво да кажем ние

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
0

Германците са недоволни от влаковете си, а какво да кажем ние56 процента от германците били недоволни от състоянието на техните влакове, обслужването и недостатъчно любезното отношение на персонала. Това показват резултатите от актуално изследване на транспортен клуб Германия. Това ме провокира да споделя и собственото си мнение основано на това че съм пътувал и у нас и в Германия с влак. Та къде сме ние и ако германците са недоволни, какво да кажем ние, като скоро можем да останем и без мизерните ни влакове. Защо не дойдат да попътуват тук. Тук няма нито лукс,нито обслужване по влаковете. В тамошните тренове от високия клас на определено време минава изискано облечен стюард и вежливо предлага на пътниците кафе и други напитки. Е цената от 2,50 евро за чаша шварц е малко висока за българските разбирания, но и в някогашните вагон-ресторанти , спомням си ги едни такива зеленикави с отблъскващ вид кафето струваше като в курорта Албена и беше със съмнително качество. Да не говорим за климатиците. По нашенските жп маршрути такъв лукс е рядък дар. Е, в Германия напоследък се оплакаха и от това, че през лятото климатиците по техните нещо били отказали, но това е дребен детайл от пейзажа.

Винаги може да се обясни със глобалното затопляне и покачването на средните температури с градус-два. Във вагоните ни пътниците или могат да пукнат от жега, или да замръзнат от студ- средно положение няма. Тук или пътуваш на отворен прозорец, или той въобще не може да се отвори. Ако до сега някой германец попаднал случайно по нашите железници не се е сащисал и помислил дали не се намира нейде из Индия, то обслужването по гарите ни ще го сащиса окончателно. Няма автомати за билети, а ако влака е закъснял ще си отвиси на перона дори и без да разбере за това, защото нито знае български, нито на пероните има някаква информация за пристигащите влакове. Едва ли както в родината му ще се появят притеснени служители, които да се извинят за закъснението и да го помолят да си презавери билета. И на „бонус“ по-бърз влак за сметка на БДЖ няма как да се нарадва, защото нашенските тренове се движат като костенурки. В Германия очакват влаковете от новото поколение ICEx да решат проблемите им с недостига, докато в България железниците са пред закриване с морално и материално остарял парк. Та докато германците са недоволни, ние скоро може да се върнем към миналото, когато каруците бяха основно средство на превоз.

 

 

 

 

 

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.