Двете лица на Бойко Борисов и Румяна Бъчварова

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
0

Сергей Игнатов

Виждайки какво става с преписките на гражданите в Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН) и в Министерски съвет (МС), потърсих в Google нещо за Румяна Бъчварова, Началник Кабинета на Борисов. По повод на това, че същата си затваря очите и устата на серия електронни писма за безобразия в МОМН. Така попаднах на статията във „ФорумЪт“, в която очевидно корумпиран военен разказва как, за да получи пост дал дарение от 20 000 евро на ГЕРБ и се опитал да измами всички нас. Включила се и прокуратурата. И като не му върнали парите от ГЕРБ, решил да търси справедливост. Чудех се, кой е по виновен, ние или той?  За ГЕРБ не се питам. Полицаи и учителки друго няма да измислят. А колко са такива като него. Чудех се, какво ли е платила самата Бъчварова тогава, за да заеме поста?

Запитах се също, ако този човек, който все пак е дал подкуп във вид на дарение, и си го търси, защото не са го назначили, е публикувал отворено писмо, дали някой все пак ще публикува или прочете написаното от мене? 

Защото не съм давал, и няма да им дам подкуп! В никакъв случай. От продажни хора, като военния и Бъчварова ми се ….

Та ето какво получи Сергей Игнатов. Извинявам се, че има отделни  технически правописни грешки. Освен да му пиша имам и друга работа и не успявам да сменям ежедневно и памперсите на всички в МОМН, и да напиша перфектен текст. Нямам секретарка или Началник кабинет със секретарка или заместници със секретарки. Нито Главен секретар със секретарка.  Всъщност давате ли си сметка, че нас ни управлява не ББ, а секретарките! Избирателят няма достъп до избрания, а само до секретарката му!

Обадете се на зелената линия в МОМН и се запитайте, на кой от изброените номера да се оплачете от секретарката на Игнатов?

 Защо Бъчварова?

Тя всеки ден получава следното писмо (адресът й е последен) от течащия „протест“ във връзка с липсата на отговор по даденото по-долу писмо-покана до министъра. Ден 10 е пореден работен ден с отброяване от 70-ия ден, от който е заведена преписката ми в МОМН. Т.е. 80 дни поне, Игнатов, К. Вълчев и Денева се крият в МОМН. Барозо и Тайсън са цитирани във връзка с техния отговор за поведението на ЕК по случая „Фигел”.

Пазете се от Лъчезар Станоев, Евгения Костадинова, Красимир Вълчев, Сергей Игнатов…. Но и от Катя Никова (МОМН) и Л. Кошарска  (РИО София-град), които ще смажат с проверка без да им пука всеки, дори директор на елитна гимназия (случая с 9-та Френска езикова гимназия!), дръзнал да се противопостави на министъра. Правили са го, няма да им мигне окото пак да го направят.

Поздрави на всички читатели.

П. Фенерски

=================================
To:  adam.tyson@ec.europa.eu; jurate.balciunaite@ec.europa.eu; primeminister@government.bg; gis@government.bg
Cc:  seizmograf@btv.bg; martina_kostova@btv.bg; azarkova@trud.bg; vveleva@trud.bg; svaglenov@vgb.bg; zhenia_st@bbt.tv; i.churukov@mon.bg; t.savova-mancheva@mon.bg; mari.dimitrova@mon.bg; r.mehmet@mon.bg; t.todorov@mon.bg; k.kraus@mon.bg; g.pazvantov@mon.bg; l.dodev@mon.bg; l.damyanova@mon.bg; e.taskova@mon.bg; i.karakachanova@mon.bg; skostadinova@mon.bg; v_vandova@mon.bg; m.valcheva@mon.bg; ivan_rumenov@mon.bg; p.kanev@mon.bg; R Bachvarova – head of office of Prime Min (r.bachvarova@government.bg)

Dear Mr Barroso,
Dear Mr Tyson,
 
Dear Mr Ignatov,
Dear podanitsi in the Ministry and in the dependent media,

Day 10
 
Г-н Барозо,
Г-н Тисон,
Уважаеми „поданици“ и „зависими“ медии,
 
Ден 10 -ти.
 
Началник Кабинета на Министър Игнатов продължава да се крие. След като държи 30 дни молбата ми без да прави нищо, тя я праща на Лъчезар Станоев. Известен вече с практиката си на „тайни“  доклади и прането на биографиите на „любовниците“ си в Будапеща.
Красимир Вълчев и/или секретарката му излъгаха, че г-н Вълчев ще се обади, при положение че се опитвах да се свържа десетки пъти с него. Същата история с Началник кабинета.
Сергей Игнатов продължава да бяга от отговорност,  Бойко Борисов продължава да прикрива Сергей Игнатов.
Секретарките на Вълчев, Началничката на кабинета на Игнатов, на самия Игнатов, както  и лицето Бъчварова ( МС), контролират ситуацията изцяло.
Веригата секретарки ги прикрива плътно. Сергей Игнатов едва ли ще допусне някой да говори за амнистията „Фандъкова“. Очаква го голяма кариера, ако не реагира на ставалото, като така обслужи г-н Б.Б. и г-жа Фандъкова.
От ГЕРБ ще му бъдат много благодарни за осигуреното прикритие.
 Няма постъпили до мен отговори или възражения.
 Пълно мълчание от страна на МОМН и МС.
 
Поздрави,
П.Фенерски

 

===============================

 


До г-н С. Игнатов,

Министър в МОМН

Бул. „Дондуков” 2

 

Копие: Гл. секретар, г-н K. Вълчев

  Покана за разговор-консултация

 Формат: Прием при министъра

 

Application for a meeting

with Mr Ignatov,
Minister of Education of Rep. of Bulgaria

Meeting format: Visit to the Ministry

Относно: Наблюдения и изследване на системата от извращения в контролната дейност в МОН. Проблеми на умственото възпитание на дл. лица в МОН / МОМН и негово РИО. Техники в наказателните акции на МОН (МОМН) и РИО[1]. Симулации на реформи.

Subject: Observations and examination on the system of perversions used in control departments of the national Ministry of Education (MOMN) and its Inspectorate for the city of Sofia (RIO). Typical cases of mental education problems of the experts in MOMN and RIO. Regular technics of inadmissible punitive and chase practices of MOMN. Reform simulations.

 

ЦЕЛ: Първоначален разговор, чрез споделяне и обсъждане на натрупан независим от МОМН експертен опит в изследване на стряскащи обществото проблеми в работата на министерството, да се помогне да се ограничат и по-възможност спрат напълно по-нататъшните сериозни  поражения, които то причинява в подготовката и възпитанието на децата и работата на учителите с определени свои административни подходи и методи на работа. Да се помогне на ръководството на министерството и да се насочи Министъра към търсене на незабавна промяна на правилата вътре в МОМН, отстраняване на паралелното управленско ядро от служители, манипулиращи министрите през годините, и изработване на по-ефективен работен процес.

 

For a résumé on the goal of the meeting in English, see Addendum 2.

 

Уважаеми г-н Министър,

 

Настоящето по същество е покана от мен до Вас за първоначален разговор във връзка с  липсата на заявено публично намерение за сериозна реформа в работата на самото МОМН. Ако такава все пак се прави, нейната дискретност вече я компрометира.

Предистория с г-жа Мукадес Налбант: Тя „дойде  на власт”  преди време при подобни обстоятелства: Явен парашутист, след провали на контролна организационна единица на МОН (наречена ХХХ или както и да е), пак беше симулирано „преструктуриране”, „преименуване” на УУУ (ККСО). Един – двама служители бяха уволнени, жалбоподаватели за пореден път бяха излъгани, че са взети мерки. Малък брой кадри си размениха столовете – професионално неадекватната Пенка Николова например след провала й беше „сложена” в друга стая, въпреки че бе изчезнал в МОН констативен протокол на проверка по жалба, изготвена от прочут адвокат по тежки углавни и др. престъпления и тя трябваше да бъде изхвърлена незабавно от МОН,  а останалите  просто си останаха там, където бяха. Никой не понесе истинска отговорност за нищо конкретно. С плахата намеса на „дърпащата се” от отговорност полиция, принудена практически със заплахи към дежурните полицаи веднага  да дойдат и последваща жалба, подобен спектакъл  бе наблюдаван с главна роля на началника на правния отдел, М. Йорданова. Полиция принуди Началник РИО да признае, че преписката е в МОН, т.е и двете са лъгали преди това. Оперативен работник на РПУ от гореописания случай по-късно видя глупостите на тогавашен главен секретар на МОН (преди настоящия), оплакващ се, че някой пречи с мейли на служителите да работят (чудесни учебници са „изработили”, нали?). А той вече знаеше, че когато в МОН се лъже, то е по много: Той лично бе „арестувал” преди началника на РИО, и я бе накарал да пише втори обяснения след очевадна лъжа в първите.

 

„Купуването” на Налбант: Мълчанието на Налбант още в началото мигновено тогава бе „спечелено” от МОН и РИО, с подходящо насочване на нейно дете „законно” в НУКК, a също и други екстри.  

 

Утвърди се практиката в МОМН, независимо от Министъра и несменяемо  с години управленско ядро, заварено(!) от Налбант в МОН, да си избира някакво жертвено агне по единичен детайл в работата му, а за всичко друго да се премълчава. Сега бе употребена и пожертвана г-жа Налбант, утре ще е някой друг.  

 

В този смисъл е по-скоро лъжа, че в момента се прави  реформа и по съществото на проблемите..

 

Препоръчвам Ви да осигурите техническа възможност за аудиозапис или стенограма на разговора ни, ако такъв се състои, по който запис след това да може се възстанови протокол. Практиката при протокола „Фенерски – зам.-министър Наков”  показа, че диктуващата Болашъкова преразказва репликите, губеше се част от смисъла в изказванията и динамиката на разговора, поради което се налагаше да диктувам дори запетайки в моите изказвания, за да й попреча да манипулира. Напротив, точността на стенограмата при изслушването в Комисията за защита от дискриминация доведе до обвиняването и осъждането на Начаник РИО без последващо обжалване (Приложение 1 касае този казус. То е пример за това как се предотвратяват извращения в работата на РИО, прикривани в Дирекция ККСО.

 

Със или без нов закон, при запазване на начина на работа и особено на определен кръг служители и йерархията им в МОМН, провалът на следващата реформа е предвидим. Неумеещият или неискащият да мисли служител в МОН няма да разбере реформата, какъвто и нов закон да му напишете. Ако е началник, ще се огради със лица с подобни умения. Той не може да търси същия смисъл, какъвто евентуално виждате Вие  в този закон, защото му липсват елементарни аналитични умения и експертни качества. Това е реален и мултиплициращ се проблем, с десетилетно наслагване. Ако след 4 години Вие бъдете „махнат”, а този служител в МОМН „остане” (обикновено става така), пораженията стават още по-големи в неговите напъвания да обяснява, че Вие не сте взел някакви мерки, както сега ще се опитват да формулират за Вас, и ще

трябва да подписвате. Оказа се, че г-жа Фандъкова вече е подписвала писма-индулгенции.

 За съжаление това се видя в поведението на Милка Коджабашиева в предаването „Сутрин с ББТ”, на 8 март т.г. Тя не показа да има представа от това, как се гради система от знания. Препоръчвам Ви да го изгледате преди срещата ни. Не стана ясно, защо нямаше синхрон  в констатациите на депутата от ГЕРБ и заместник-министъра при управлението на ГЕРБ.  Заместничката Ви не отговори на нито един педагогически въпрос  по същество,  а се криеше в препратки към сегашния и  бъдещия закони.

Вие в момента се намирате в условията на пораженията от две последователни катастрофални симулации на „реформи”: на Веселин Методиев и на  Атанасов/Вълчев.

Предприетите стъпки за Вашето информиране чрез Главен Секретар и Министър-Председател целят да се очертае ясно невъзможност Министър  (който и да е той) да излъже впоследствие,  че не сте знаел. Съжалявам за директността, но имам основания, на базата на преписки на предходни министри, и на такива на граждани с г-жа Фандъкова, че не е изключено дори без да знаете, да подпишете отговори с невярно съдържание. Това е честа практика в МОМН и РИО.

Тази „особеност” и терминология се налагат от действаща от години в МОН технология за симулиране на контролна дейност в министерството, вкл. чрез  умишлено добавяне на давност и по ред други начини.

Нито Вие, а ще по-малко г-жа Фандъкова, показахте на обществото ясно, че изобщо знаете за съществуването на посочени проблеми именно със служителите си, а не някъде в системата изобщо. Фактът, че при обявяване на проблема с учебниците Вие говорите в медиите от свое име, без да реферирате длъжностните лица в МОН, които имат функции в тази област се тълкува, че не търсите на никого конкретна  отговорност, а г-ж Коджабашиева косвено го потвърди.

 

Това е ясен знак за обществото: Можете да се оплаквате, но внимайвайте, те са си тук, в МОМН, и както и предната Ви жалба, пак ще я чете същия човек или негов „приятел”, в „новата” дирекция.

 

Професионално полуграмотната М. Налбант бе само удобен параван. Нейната явна неадекватност за поста бе успешно използвана от анонимни и неанонимни служители в своя полза. Поздравявам Ви с освобождаването на М. Налбант. За съжаление, ако спрете дотук, тази стъпка е почти безсмислена по начина, по който е направена. Практиката е показала, че такова действие на Министър, направено като формалност, без анализ и търсене на отговорност, не води до никакви промени в стила на работата на останалите служители, а само до усложнения и нови нерегламентирани зависимости и тайни в МОМН.

Вие ръководите министерство, в което при продължаващ и досега кадрови колапс в Прокуратурата и Съда, са били изхвърляни, крити или манипулирани по друг начин десетки документи, изготвяни от учители, родители, адвокати, журналисти, с вложен труд, измерим в хиляди часове, и касаещи сериозни не проверявани документни измами,  прикривани от полицаи и прокурори, чрез просто изхвърляне на документи там. За съжаление още при Главен Секретар на МВР г-н Бойко Борисов Полицията и Прокуратура прикриваха ставащото.

 Не е възможно Министър да застане пред учителската колегия и да каже: Ето г-н/г-жа Х. ще провежда реформа, ако за него/нея се знае, че е крил/а преписки и  е лъгал/а в работата си! Уважаващ себе си специалист няма да Ви довери идеите си, след като те бъдат хвърлени в коша или откраднати, а всеки опит по-сериозна критика системно преследван и наказван, каквато е системната практика на РИО и прикриващото го МОМН.

МОМН е доказало, че чрез назначаване на професионално полуграмотни лица умее да генерира сериозен поток за задръстване на съдебната система и като бумерангов ефект – още по-разюздени управленски симулации години наред, възползвайки се от забавянето там, причинено именно от институции с такива методи на работа.

 В частна западна фирма служител предизвикал 1-2 дела за качеството на продукцията просто се освобождава. Никой не чака положителни решения на съда. Просто няма право да предизвиква дела, затова се поддържа щат юристи – и по правило няма дела без реална необходимост, наложена отвън, а не произтичаща от организацията.

В системата, контролирана от МОМН и самото МОМН, съдебни дела се генерират системно, а  начина на контролна дейност на МОМН допринася за цинична разюзданост в генерирането на такива на по-ниски нива (РИО, училища). Вместо да бъдат наказвани служители, защото са работили некачествено, и са давали неподходящи мнения, се чака друга система (власт), за която е общоизвестно, че работи зле.

Това е вторият бумерангов ефект: Съдебното решение може да даде някому някакво право, но не и педагогическо решение на педагогически проблем по същество. Така съдебната система често генерира фиктивен авторитет на експерти на  МОМН, който често няма никаква връзка с техните действителни качества и умения и  тези хора връщат в съда нови дела. Така съдебната система се самозадръства.  В повереното Ви министерство е развито до виртуозност умението да  се възползват от ситуацията.

 

ТЕМИ ЗА СРЕЩАТА-РАЗГОВОР :

 

Споделяне на обобщен опит налагащ изводи за тежки проблеми в умственото възпитание[1] на отговорни длъжностни лица в МОН и РИО на МОН, София-град.

Зубрачеството и тръшкането  при експерти на МОМН и РИО,  професионалната незрялост – ключов кадрови проблем.
Специфични елементи на
технология на наказателните акции на МОН И РИО, гарантиращи успех на наказателните акции независимо от политиките, прокарвани от Министъра ,  

Колко „лошо написан” и колко дълго може да остане един учебник „лошо написан” и кога и как трябва да се поправи?

Връзка между образователната и съдебната реформа. Наблюдения върху работата на Съдии и Прокурори в дела на МОН и МС. Как с прости промени в правилата на МОМН може да се допринесе за съдебната реформа.

Октоподът” МОН – РИО – СДВР – ГЛАВЕН ПРОКУРОР – Президент – НУКК – Будапеща –през годините.

 

Примерите тук са средство за анализ, а не материал за първична проверка от МОН. Обект на коментар са методите на работа и показваната квалификацията на служителите, а не потенциално ново оплакване на жалбоподавателите.

 

Следва малък брой примери, елементи от които ще бъдат коментирани с цел илюстрация на темите:

В настоящето не коментирам работата на директора на Училището, защото съм изложил подробни обяснения в двете експертизи а и постъпи огромно количество нови данни, потвърждаващи изводите ми преди 2 години. Този човек би следвало незабавно да бъде уволнен и има достатъчен брой доказателства, че няма задоволителна практическа квалификация и умения за ръководна длъжност в образованието.

Приложения:

  1. Констативен протокол на РИО на МОН 1010/15.7.1999 (пример за акция с намесата на Звездова/Кошарска за наказване на неудобен учител)
  2. „Проверка-сравнение …”,  от 5.7.1999 г (от Директор на училището)
  3. „Инспекторатът по Образование на МОН….” (4 страници, факти 1-6, автор П. Фенерски), част от материал – сравнение, изготвен 2003 г., показващ технологията на преписване между приложения 1 и 2

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.