За Флориан Гезин американската мечта е реалност, защото страстта на младия автомонтьор са старите американски автомобили от 50-те и 60-те години. Той връща към нов живот и придава блясък на ретромодели, сред които и Шевролет. В свое хале е превърнал една от най-старите бензиностанции в Гармиш Партенкирхен, наречен „Flo´s Garage“.
В очакване на специална пратка от САЩ със стари автомобили които да реновира, Флориан се занимава само с едно-ремонтира и сглобява поредния автомобил. „Очаквам две коли от Колорадо- един Olds Rocket 88 от 1955 година и един Chevrolet C10 Pickup. Това беше покупка малко на сляпо, тъй като трябваше да се ориентирам само по снимки, и се надявам да съм уцелил“, споделя Флориан.
След едномесечно пътешествие – първо по вода до Ротердам, а след това по суша до Гармиш, колите пристигат в гаража на Флориан. Следва първоначален критичен оглед от Флориан, който като механик е любител на всичко произведено от хром. И облекчение, след като безценният товар се озовал в гаража му. Понякога пристанищните работници нанасят известни леки щети, каквито майсторът открива по пикапа. Първата му задача е да открие механизма за отваряне капака на мотора, тъй като ръководство за употреба не влиза в доставката. Все пак колата е от 1950 година. И сякаш моторът с мощност от 530 конски сили е в много добро състояние въпреки възрастта му. „Всеки подобен ремонт е едно ново предизвикателство, защото се налага да се подменят някои компоненти да се оправят спирачките“, казва Флориан. Патината се е запазила от 50-те години.
При добър късмет Флориан дори може да открие забравени артефакти от миналото в джобчето на автомобила. Пикапът е излязъл през 1969 година, и дори може да се запали, но за по-сигурно трябва да му се подмени маслото и бензина. И това са едни от специалните моменти за страстния любител на автомобилите от средата на миналия век.
„Откакто закупих бензиностанцията преди девет години, се опитвам постепенно да пресъздам атмосферата на 50-те и 60-те години на миналия век, моделирайки стила на обзавеждането от онези години. За мен това е едно пътуване назад във времето,“, разказва Флориан.
А какво трябва да се отремонтира първо по пикапа?
„На първо време долните лайсни, които са корозирали, но това е нормално, като се има предвид, че колата е от 1969-та“, казва механикът.Някои части си поръчва от интернет, а други майстори и изрязва сам. И това му доставя удоволствие в неговия гараж, където духът на 50-те и рока са още живи…