Честните хора притежават и достойнство, което няма как да опазят, ако сами се подложат на унизителното мероприятие “избори” в България. Докато за малограмотните донякъде е оправдано стадното участие в така наречените избори, то за останалите отиването до избирателните урни е пълна безсмислица. Хубавото е, че през последните десетина години избирателната активност на българите рязко спадна и вече се движи в едни постоянни граници около 30-те процента. Това говори, че мнозинството от хората разбират каква жестока и коварна диктатура е установила в България след 10.11.1989г. върхушката на БКП и ДС, както и пълното безсмислие и фалш на изборите. И въпреки това постигането на “празни урни” както ни се иска на всички е утопия.
Не трябва да забравяме, че управляващата вече 22 години в България БКП/ДС-мафия.си има собствен твърд електорат, който по съвсем груби изчисления възлиза на около 300 000 човека. Това е слугинажът на мафията, предимно хора от по-ниските етажи на комунистическата и ДС-номенклатурата, които са уредени с огромни заплати из безбройните държавни и общински органи, банки, фондации, учреждения, НПО-та, асоциации, комисии, агенции.
Тези около 300 000 души са “лошият материал” в България, а не осемте милиона български граждани, както се опитва да ни изманипулира една отчайващо проста червената мутра. Тези 300 000 души са човешката банка, от която червените кукловоди черпят материала за новите партии, депутати, министри, съдии, прокурори, бизнесмени, журналисти, избирателните комисии и т.н. А като се вземе предвид факта, че изборите в България традиционно започват с хенди кап от минимум 1 000 000 гласа в полза на управляващата червена мафия, идващи от неактуализирани те избирателни списъци, става ясно, че 30-те процента избирателна активност са съвсем закономерни и под тях трудно би могло да се падне. От тази гледна точка негласуването е достойно поведение на честните български граждани, което уви няма да им реши проблемите. И тук идва най-трудният въпрос -КАК МОЖЕМ ДА СВАЛИМ ДИКТАТОРСКИЯ РЕЖИМ НА ЧЕРВЕНАТА ОЛИГАРХИЯ? За съжаление на този въпрос стотиците истински радетели за свобода и демокрация след 10.11.1989г не можаха да намерят верния отговор. Това е и причина, поради която те вече две десетилетия стоят анонимни в обществена изолация и не успяват да организират и поведат народа към ОТВОЮВАНЕ НА ВЛАСТТА ОТ МАФИЯТА. Повече от ясно е, че е необходимо народът да си създаде СВОЯ ПОЛИТИЧЕСКА ОРГАНИЗАЦИЯ, но за съжаление е още по-ясно, че УПРАВЛЯВАЩАТА МАФИЯ НЯМА ДА ДОПУСНЕ ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ!
ПАРТИЗАН ЗА БОЙ СЕ СТЯГА:
СЪСТАВЯНЕ НА ДОСИЕТА И СЪБИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОПОНЕНТИТЕ И ТЕХНИТЕ ПЛАНОВЕ
ОБЩИ ДАННИ:
1. От кога живее в избирателния район.
2. Дата и място на раждане (страна, населено място)
3. Възраст и произход (родители – трите имена, националност, социален статус)
4. Вероизповедание. Отношение към вероизповеданието.
5. Националност. Отношение към националността.
6. Образование – какво и къде. Година на постъпване и завършване, ученически прякори и прозвища, тема на курсовите и дипломни работи, оценки.
7. Ако опонентът няма висше образование, то явява ли се това обстоятелство „болезнено” за него? С какво компенсира отсъствието на висше образование?
8. Професии, длъжности и месторабота, делова репутация.
9. Финансово положение, платени за последните 2-3 години данъци, отношения с данъчните власти, дългове.
10. Битови условия. Живее под наем или в собсдтвено жилище – площ, престижност, обстановка, собственост.
11. Собсдтвеност в страната и чужбина (официално и по слухове).
12. Членство в политически и обществени организации, клубове (сегашно, минало), политически симпатии.
13. Знание на езици, явно или скрито.
14. Служба в армията, звание в запаса, отношение към службата си в армията. Причина за отклоняване на службата си в армията.
15. Съдимост, възбудени и закрити наказателни и административни дела. Подозрения за някакви машинации.
16. Награди, степени, звания.
17. Има ли в кабинета си някакви символи на социално положение, фотографии с известни личности, портрети, картини.
СЕМЕЙСТВО:
18. Семейно положение и колко брака има. Дата на свадбата.
19. Трите имена на съпругата (съпруга).
20. Образование на жената (мъжа).
21. Кръг от интереси на жената (мъжа), обществена дейност, членство в няккави организации.
22. Бивши жени (мъже). Причини за развода.
23. Брой на децата. Техните имена и възраст. Професия, месторабота, хоби, слабости.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
24. Връзки в органите на властта, ориентация на кампанията му към победа или в разпръсване на грасове…
25. Връзки с кръговете на предприемачи.
26. Връзки с профсъюзи.
27. Връзки с религиозни организации. Ревностен вярващ ли е? Суеверие, ритуали, вяра в паранормални явления…
28. Връзки с партийни структури.
29. Връзки със сенчестата икономика, с криманалната.
30. Примерен размер на фонда на кампанията му и източниците за финансиране.
31. Приятели от училище и университета. Има ли в настоящия момент хора, които могат да му влияят, към което мнение се прислушва.
32. Недоброжелатели и врагове. Уволнени и съкратени от него сътрудници.
33. Членове на „кабинета всянка” и основните действащи лица в кампанията му с техните биографични справки.
34. Всякакви, каквито и да е фотографии.
35. Публикации от него и за него.
36. Потенциални лидери на мнения (на национално и регионално равнище), които ще агитарат за кандидата.
СПЕЦИФИЧНА ИНФОРМАЦИЯ:
37. Житейски интереси, привички, навици (музика, литература, театър, вестници, списания, филми…).
38. Умения (каране на автомобил, катер, самолет, скокове с парашут, радиоелектроника, компютър…).
39. Пие ли алкохол? Ако да, то какви са предпочитанията му и в какво количество?
40. Ако не употребява спиртни анпитки, то реагира ли отрицателно, когато в него присъствие пият други?
41. Пуши ли? Колко често и какво по-точно? Ако не пуши, то възразява ли когато в негово присъствие други пушат?
42. Любими ястия.
43. Възразява ли други да му плащат сметката?
44. Какви са увлеченията му и какво предпочита да прави в свободното си време?
45. Кои ресторанти, барове, казина… ходи в града или извън него?
46. Как и къде като правил прекарва отпуската си.
47. Запалянко на какъв вид спорт е и за кой отбор?
48. Каква марка е автомобила (автомобилите) му? Къде го поддържа и в коя бензиностанция зарежда?
49. За какво обича да говори?
50. На кого се старае да направи впечатление?
51. Какво впечатление се старае да направи на тези хора?
52. От какви епитети бихте се възползвали за да опишете този човек? Какви асоциазции предизвиква той у Вас?
53. С какви жизнени достижения той повече от всичко се гордее?
54. Каква е, по Ваше мнение, дългосрочната лична цел на този човек?
55. Каква е най-близката му лична цел?
56. Какви са личните и служебните му проблеми?
ЛИЧНИ ДАННИ:
57. Тегло, ръст, външност и умения да я използва.
58. Състояние на здравето му в настоящия момент. Особености на физическото му състояние (оплешивява, прекрасна физическа форма, проблеми с дъха от устата, артрит, остри болки в гърба и т.н.)
59. Характер и темперамент, внушаемост.
60. Ораторски особености.
61. Аналитични способности.
62. Организационни способности и умения бързо да взема решения.
63. Агресивност и сговорчивост. Стремеж към лидерство (явно или „всянка”).
64. Комуникабелност.
65. Егоцентричност.
66. Затруднения (парични, сексуални…)
67. Слабости и уязвимост (вътрешни: слабости на характера, физически недостатъци, навици, „малки” радости и пороци и т.н., външни: щекотливи моменти от биографията, тщателно скривани аспекти от личния и делови живот).
68. Възможен имидж и неговата социална адекватност към потребностите на избирателите и традициите на региона.
МИНАЛ ПОЛИТИЧЕСКИ ОПИТ:
69. Изборни длъжности, административен опит, политическа популярност и демоскопски рейтинг.
70. Списък (кога, как, за какво, с кого…) на гласуванията му в съответните органи на властта.
71. Стенограми на изказванията му.
72. Политичесак дисциплина, лобиране (за кого и как).
73. Публични изказвания, публикации (ксерокси на статии, интервюта…)
74. Отношения с ръководителите на медиите.
75. Изпълнение на обещаното.
УЧАСТИЕ В ИЗБОРНИ КАМПАНИИ:
76. За какъв пост или длъжност се е кандидатирал?
77. Процент на събраните гласове и тяхното разпределение по района.
78. Ефективност от изразходваните средства в кампанията.
79. Използвани в хода на кампанията методи на пропаганда и агитация, на политическа борба.
80. Използван в хода на кампанията имидж. Била ли е борбата на изборите действителна цел? Ако се е залагало на загуба, то каква реална цел се е преследвала?
81. Тезиси на предишните и сегашните изборни кампании.
(Правописът е на съставителите)
Photo: Изгубената България