Политическия маркетинг е на ниво детска градина

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
0

Политическия маркетинг е на ниво детска градинаС изключителна забава наблюдавам колко плиткоумни са политическите стратези, които движат изборите за кмет в София. Днес ще се спра на откриването на паметника на Гунди, което само по себе си е прекрасна инициатива, която за съжаление беше неизбежно да се използва за предизборен маркетинг.

Хекимян, който е от Стара Загора и фен на Берое поради някаква странна причина отива на откриването на паметника.

Някакъв кандидат за районен кмет от ДБ се снима пред паметника. Факт, че доколкото разбрах човекът е подкрепил много административно този паметник, НО…

Каква е логиката на двете страни да се опитват да политизират една спортна и по-скоро чисто човешка инициатива?

Да не говорим, че е безумие хора, които се борят за електорална подкрепа да взимат ясна страна за това, кой отбор подкрепят, защото най-малкото има хора от ДБ и ГЕРБ, които са от ЦСКА и може да се издраният на това.

Това с подкрепата на футболни отбори работи само и единствено за по-малки градове, в които има един отбор и политикът се бори за подкрепа от футболните фенове. Когато, обаче имаш два големи отбора, като Левски и ЦСКА това неминуемо ще издрани немалко хора.

За съжаление в България политическия маркетинг е на ниво детска градина и заради това е напълно нормално да имаме толкова ниска избирателна активност.

 

 

 

 

 

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.