Из критериите за оценяване на курсова задача с урок по математика в… хайде няма да казвам откъде точно съм го взел, че не е колегиално май:
1. Оформление на документа 10%
2. Правилно дефинирана цел на урока 10%
3. Коректно описани ключови компетентности 10%
4. Описание на материална база 10%
5. Описание на входно ниво 10%
6. Оценка на времето за отсъствия, преговор, нови знания, упражнение и обобщение 30%
7. Включена употреба на мултимедия и дигитални ресурси 20%
До преподавателите, които са сътворили тези „дидактически задачи“ за подготовка на бъдещи учители,
Мили хора, как не Ви се откъсна от сърцето поне 1% от оценката да дадете за вярно решени задачи и коректно учебно съдържание?
Казвам го, защото от общо пет ЕЛЕМЕНТАРНИ задачи, студентът е решил правилно… само една. И е получил много добър (5), защото по критерия за употреба на мултимедия и дигитални ресурси не е използвал, цитирам, „например Kahoot“, а само е прожектирал ненужни неща с мултимедийния проектор.
Не може да е толкова зле!!!