Ако принципът „парите следват ученика“ продължи, училището ще е принудено да преглъща всяка учебна или неучебна свинщина

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
0

Ако принципът „парите следват ученика“ продължи, училището ще е принудено да преглъща всяка учебна или неучебна свинщинаЕдна започната, но недовършена реформа в училищното образование, е то да приключва скоропостижно в 10. клас за всички, които не заслужават да преминат по-нагоре.

 

Ако на тази възраст ученик е функционално неграмотен, пълен келеш с нулева дисциплина или функционално неграмотен пълен келеш с нулева дисциплина, за него не трябва повече да има място в класно-урочната система на обучение. На такива трябва да им се предлага възможност да завършват като „частен ученик“ (т.е. в самостоятелна форма – да си го гледат и обучават родителите, а училището само да го изпитва).

 

Единствено по този начин профилираната подготовка би могла да проработи ефективно и учителите да се опитат да преподават купищата знания, които са предназначени за нея. Но това изисква и известна реформа във финансирането. Ако за профилираната подготовка принципът „парите следват ученика“ продължи, училището ще е принудено да преглъща всяка учебна или неучебна свинщина.

 

 

 

 

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.