Ако сте имали кучешкия късмет да се родите в България, нещастието да живеете в „най-добрия град“ на страната – Варна, и безумието да станете абонат на „Булсатком“, ви чакат следните платени промоции:
1. При всеки дъжд и вятър сигналът ще се губи, обикновено на най-интересното място на филма, или текущото предаване.
2. Ако днес преди обяд ви прекъсне връзката имате гаранцията, че докато не отидете лично в офиса на компанията, връзка с нея няма.
3. При всеки ваш опит да се свържете на телефоните дадени за връзка, при наличието на проблеми /0886666200; 052300904/, те или ще дават непрекъснато свободно, или непрекъснато заето.
4. Ако сглупите да звъните на националния телефон *4800, с вас ще се свърже любезна операторка, която ще ви помоли да чакате на линия за връзка с компетентни хора от компанията. Може да чакате докато заспите или мобилният телефон ви изпържи мозъка от чакане. Просто ще платите огромна сметка за телефон, без да осъществите контакт.
5. Като идете на място, вероятно ще бъдете учудени от празния офис на „Булсатком“, където сладко си приказват три симпатични млади госпожици. Вие може да им звъните до Нова година, но нали все пак трябва някой да го вдигне този телефон.
6. След това ще ви бъде обяснено, че грешката е в самия вас, защото не сте се обадили от дома, за дадете данните на сигнала от антената ви. Фактът, че сте звънели милион пъти без полза не се зачита.
7. Ако в същото време в офиса влезе друг клиент със същото оплакване, изобщо не се учудвайте! Учудени ще останете, когато след като другият клиент си излезе, служителката безкрайно нагло ще заяви, че оплаквания по принцип няма, а вие сте първият с подобен проблем.
8. И ако пожелаете адреса и телефоните на управлението на „Булсатком“, за да се оплачете от некачествената услуга, или направо да прекратите договора си, не се надявайте на отговор! На компанията й трябват балъци за клиенти и колкото повече, толкова по-добре.
След всичко това „ПРИЯТНО ГЛЕДАНЕ!“, уважаеми клиенти! Дръвцето е голямо, ще стигне да го гризнат всички!